Po wybraniu interesujących Cię produktów najprostszym sposobem jest umieszczenie ich w KOSZYKU w niezbędnej ilości naciskając ikonę Do koszyka, W prawym górnym rogu ilość w koszyku wraz z jego wartością zmieni się proporcjonalnie do złożonego zamówienia. W każdej chwili zawartość zakupów można obejrzeć i skorygować wchodząc do koszyka.
Prosimy dokładnie sprawdzić zawartość koszyka oraz jego wartość przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
Zapytanie w sprawie ofery można również składać:
telefonicznie – dzwoniąc do naszego biura pod nr tel.: +48 95 7333 999, +48 602 493 526 czynnego pon – pt 10.00 – 18.00, sobota 10.00 – 14.00;
pocztą elektroniczną – sklep@pascani.pl
Warunkiem przystąpienia przez sklep do realizacji zamówienia jest podanie wszystkich niezbędnych danych wymaganych przy zakładaniu konta użytkownika.
Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (o ochronie danych osobowych).
2. Realizacja zamówienia
Po przesłaniu przez Ciebie zamówienia, na Twój adres email zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
Korekty i anulowania zamówienia możesz dokonać TYLKO przed jego zatwierdzeniem do realizacji, po zatwierdzeniu prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod nr tel. +48 95 7333 999; +48 602 493 526.
Zamówienia złożone na towar (dostępny w danej chwili w magazynie) czas realizacji 2 - 7 dni robocze. W przypadku braku produktu będziemy kontaktować się z Tobą w celu ustalenia późniejszego terminu realizacji, bądź realizacji zamówienia bez określonej pozycji.
Nieprawidłowo wypełnione zamówienia nie będą realizowane. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Terminy realizacji dotyczą obszaru Polski.
3. Dostawa i warunki płatności
Na formularzu zamówienia należy określić warunki płatności i rodzaj transportu. Zamówiony towar wysyłamy pocztą polską lub firmą kurierską GLS.
Aktualne koszty przesyłek wyświetlą się przy zakupie towaru w zależności od wagi zamówionego towaru w zawartości koszyka – Koszty przesyłki (przybliżona waga produktów: ….... kg)
Formy płatności:
W przypadku uszkodzonej przesyłki powinieneś sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera oraz wypełnić protokół szkody i powiadomić nas o zaistniałym fakcie.
UWAGA! Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Klient nie sporządzi wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta.
Nie odpowiadamy za szkody pośrednie związane z opóźnieniem w dostawie lub niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.
PRZEDPŁATA – oznacza że zapłatę za towar wraz z kosztami przesyłki należy przelać na konto:
PASCANI M. Adamczyk ul. Walczaka 25, 66-414 Gorzów Wlkp.
GBS Gorzów Wlkp. Nr 97 8363 0004 0000 8325 2000 0001
ODBIÓR OSOBISTY – oznacza zapłatę w kasie naszego sklepu.
Jeśli życzą sobie Państwo wysyłkę inną firmą kurierską to prosimy o zamieszczenie takiej informacji w korespondencji zamówienia oraz o wybranie opcji Mój kurier odbierze przesyłkę. W tym przypadku prosimy oczekiwać wiadomości e-mail, sms lub telefonu od nas o gotowości zamówienia do wysyłki.
Jeżeli chcą Państwo odebrać zamówiony towar osobiscie prosimy o zaznaczenie w koszyku Odbiór osobisty. W tym przypadku prosimy oczekiwać wiadomości e-mail, sms lub telefonu od nas o gotowości zamówienia do odbioru. Odbióru osobistego można dokonać wyłącznie w godzinach pracy naszej firmy (poniedziałek – piątek 10:00 – 18:00, sobota 10:00 – 14:00).
Zamówiony towar do wysyłki będzie dostarczony pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Realizacja zamówienia następuje w czasie podanym w opisie produktu.
PACZKI POBRANIOWE są wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (wyjątek soboty i niedziele), jednak zastrzegamy sobie czas realizacji do 7 dni roboczych.
W przypadku PRZELEWU NA KONTO BANKOWE paczki wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (wyjątek soboty i niedziele), jednak zastrzegamy sobie czas realizacji do 7 dni roboczych.
Z chwilą pokwitowania odbioru towaru, na kupującego przechodzi prawo własności, oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
4. Wymiana lub zwrot towaru
W przypadku zwrotu lub wymiany towaru nie zwracamy kosztów przesyłki (nie dotyczy reklamacji). Przesyłki „za pobraniem” nie będą odbierane. Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania jak również obcych zapachów lub uszkodzeń, musi posiadać oryginalną, nienaruszoną metkę i opakowanie. Towar należy zwrócić z dowodem zakupu paragon / faktura oraz informacją o nr konta bankowego Klienta w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru lub przesyłki.
Należność za zwrócony towar następuje wyłącznie za pomocą przelewu na konto bankowe Klienta bez względu na formę zapłaty za towar.
W PRZYPADKU ZAKUPU TOWARU NA METRY BIEŻĄCE ZASTRZEGAMY, ŻE ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY !
5. Gwarancja i reklamacje
Wszystkie artykuły znajdujące się w ofercie sklepu www.pascani.pl są oryginalne, fabrycznie nowe i pełnowartościowe. Ich pochodzenie jest legalne i posiadają gwarancję określoną przez producenta, obowiązującą na terenie Polski. Dokumentem uprawniającym do korzystania z bezpłatnej gwarancji jest prawidłowo wypełniony druk reklamacyjny, paragon / faktura vat.
Oryginalny wzór druku reklamacyjnego udostępniony jest na stronie sklepu w stopce, po dokładnym wypełnieniu i podpisaniu druku prosimy o dołączenie 1 egzemplarza do wysyłki reklamacyjnej wraz z dowodem zakupu paragonem / fakturą vat.
Towary przesłane do nas bez wyjaśnienia powstania zwrotu reklamacyjnego na oryginalnym druku reklamacyjnym sklepu www.pascani.pl NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE! a Klient poniesie koszty przesłyłki i pełne ryzyko związane ze zwrotem niepełnowartościowego towaru.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania płynem, zjawiska atmosferyczne, płowienie oraz używanie niezgodne z przeznaczeniem. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzenia powstałego na skutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z właściwościami lub przeznaczeniem towaru lub jego części uszkodzonych mechanicznie. Powyższe uszkodzenia i czynności eksploatacyjne mogą być usunięte i wykonane na koszt Klienta.
6. Uwagi dodatkowe
W przypadku kiedy dostaniesz uszkodzony towar lub niezgodny z Twoim zamówieniem zobowiązujemy się do wymiany artykułu na nowy.
Zamieszczone w sklepie dane i zdjęcia towarów mają charakter informacyjny. Fotografie mogą odbiegać kolorystycznie jak również może wystąpić optyczne przekłamanie proporcji.
Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Kupującym a Centrum Tkanin Pascani, której przedmiotem są usługi świadczone przez Centrum Tkanin Pascani na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Centrum Tkanin Pascani będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gorzówie Wielkopolskim. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
W razie jakichkolwiek pytań, uwag czy wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem tel. +48 95 7333 999, +48 602 493 526, bądź napisanie do nas zapytania pod adres e-mail: sklep@pascani.pl lub listownie na adres: CENTRUM TKANIN PASCANI ul. Walczaka 25, 66-414 Gorzów Wlkp.
Kupując w naszym sklepie akceptujesz powyższy regulamin.
Życzymy udanych zakupów!